Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2011

Για την παραίτηση του Τάκη Πατσάκη


Επιστολή παραίτησης από το ΔΣ της ΔΗΚΕΠΑ ανάρτησε στο προσωπικό του μπλογκ ο Τάκης Πατσάκης.
Σε άλλα πράγματα συμφωνώ και σε άλλα διαφωνώ με το συνολικό κείμενο.
Αλλά ας τα πιάσω με τη σειρά, μια που ήδη άρχισαν οι ερωτήσεις σε μένα «ως μη όφειλαν»
Και να τονίσω εξ αρχής ότι ο Τάκης σύμφωνα με το παρελθόν και την γενικότερη δραστηριότητα του είναι άτομο έντιμο και πολιτικά ορθολογικό.
Δεν μπαίνω καθόλου στον κόπο επομένως να διερευνήσω αν λέει αλήθειες ή όχι.
Το πρόβλημα με το κείμενο του, είναι ότι παρουσιάζει κaτ’ ευθείαν τα συμπεράσματα του, δεν ασχολείται καθόλου με την διαδικασία να μας εξηγήσει πως έφτασε σ’ αυτά.
Το κλασσικό «τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται…» δεν ισχύει εδώ που έχουμε να κάνουμε με ένα ιδιαίτερα σκληρό κείμενο.

Όμως το θέμα μας δεν είναι η δομή του κειμένου.
Είναι τα συμπεράσματα από την προσωπική του εμπειρία στη λειτουργία του Δήμου και ειδικά στην ΔΗΚΕΠΟΚ και εως σήμερα στη ΔΗΚΕΠΑ.

Σαν μέλος του ΔΣ στην ΔΗΚΕΠΑ, θα μπορούσε να κρατήσει το δικαίωμα της καταψήφισης οποιασδήποτε απόφασης θεωρεί ότι ξεπερνά τα όρια της νομιμότητας, ή ακόμη και της Δημοκρατίας και της συλλογικότητας
Και η ψήφος του σίγουρα λειτουργεί πολλαπλασιαστικά, μπορεί να συμπαρασύρει και άλλους ψήφους και εν τέλει να λειτουργήσει εξαγνιστικά.
Αν το τρίπτυχο ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ - ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ – ΑΝΘΡΩΠΙΑ που αποτέλεσε κριτήριο για την συμμετοχή μας στο καλη μερα έχει καταχωνιαστεί σε κάποιο υπόγειο του «Σαμαράκη», η ευθύνη δεν ανακαλείται με μια παραίτηση.
Δεν θα τον αδικήσω όμως, γιατί και το προφορικό του επιχείρημα «άλλο να το κριτικάρεις απ’ έξω κι άλλο να το ζεις από μέσα» είναι εξ ίσου λογικό και ανθρώπινο.
Άλλωστε, και μόνο με την υπόθεση της ψήφισης του «κανονισμού λειτουργίας, οικονομικής διαχείρισης και προσωπικού» της ΔΗΚΕΠΑ, που τελικά δεν ξέρουμε πότε θα ψηφιστεί, ζούμε σουρεαλιστικές στιγμές προχειρότητας ως ανικανότητας.
Άλλωστε, και μόνο η φημολογία για την κακή διαχείριση ακόμη και οικονομικών θεμάτων, η προχειρότητα στη συγκρότηση των τμημάτων που είναι στην αρμοδιότητα της επιχείρησης, η απώλεια οικονομικών πόρων και η απώλεια ευνοϊκών ρυθμίσεων για πληρωμή υποχρεώσεων προς το δημόσιο, είναι βαριές αμέλειες.
Πόσο μάλλον να μιλήσεις για προγραμματισμό.
Και τι θα γίνει;
Καθένας που μπορεί να προσφέρει τα ελάχιστα έστω, θα αποχωρεί;
Με ποια προοπτική;
Ο καθένας μας μπορεί να κοιτάξει τους φίλους του στα μάτια, όταν έχει ολοκληρώσει τον αγώνα του με εντιμότητα, κι ας απέτυχε, κι ας έπεσε μαχόμενος.
Είναι νωρίς για επικήδειους.

15 σχόλια:

  1. Απίστευτο! Τελικά δεν ακους, δεν βλέπεις, δεν διαβάζεις! Μας άφησες άφωνους! Η δημαρ πρεπει να πάρει θέση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα καταγγείλει επιτέλους κάποιος στον εισαγγελέα ή στην επιθεώρηση δημόσιας διοίκησης, αυτόν που με τις ενέργειες του - πληρωμή σε φακελάκια μισθών σε εθελοντές από χρήματα τα οποία εισπράττει και δεν αποδίδει στην επιχείρηση, για την προσωπική του και μόνο προβολή - εκθέτει ανεπανόρθωτα το Δήμαρχο και συνολικά τη δημοτική αρχή;
    Πώς είναι δυνατόν να μένουν απλήρωτοι οι μόνιμοι υπάλληλοι και να πληρώνονται εν κρυπτώ οι λεγόμενοι ''εθελοντές'';

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να στειλει επιστολη ο Τσουτσας για να μαθουμε ολη την αληθεια. Παιρνει λεφτα απο το Δημο ή δεν παιρνει; Αν παιρνει, που πανε τα λεφτα; Αν δεν παιρνει, που οφειλεται οτι δεν παιρνει; Εγω πιστευω οτι υπαρχουν δυο αντιμαχομενες πλευρες στη δημοτικη αρχη που σφαζονται και δημιουργουν προβλημα στο Δημαρχο. Αν δεν ενεργησει αμεσα ο Τζανης και δεν παρει τα σωστα κεφαλια (Ο Χρονοπουλος ηταν λαθος κεφαλι), στο τελος θα φαει το δικο του. Νομοτελειακα ετσι γινεται στην πολιτικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το κείμενο τα λέει όλα! Μιλα για θανασιμους εναγκαλισμούς , δεν το είδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτο που δεν καταλαβα με τιποτα ειναι οι θανασιμοι εναγκαλισμοι με παραεκκλησιαστικους κυκλους; Τι εννοει ο ποιητης; Η Δημοτικη αρχη εχει συναψει σχεσεις συμφεροντος με παλιοημερολογιτες, με την "χρυσοπηγη", με τον παπα ή με την μεγαλη στοα των Αχαρνων. Εκτος αν εννοει οτι καποιοι θρησκοληπτοι μεσα στη δημοτικη αρχη, κανουν κουμαντο. Ειλικρινα δεν καταλαβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...Μάλλον το τελευταίο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΥΤΗ Η ΔΗΚΕΠΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ Η ΔΗΚΕΠΑΚ ΚΑΙ Η ΔΗΚΕΠΡΟΚ ΚΛΠ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΑ ΑΚΟΛΑΣΙΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ. ΕΣΕΙΣ ΥΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΠΗΔΗΜΑΤΑΚΙΑ ΤΟ ΠΑΝΗΓΎΡΙ ΟΜΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ. ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η παραιτηση του Πατσακη και η διαφορετικη θεση του Μανου, δειχνει οτι η ΔΗΜΑΡ, δεν εχει κοινη γραμμη στα θεματα του Δημου. Αν ο Πατσακης μιλωντας για παραεκκλησιαστικους κυκλους, υποννοει οτι κανουν κουμαντο θρησκοληπτοι, ειναι ξεκαθαρο οτι δεν υπαρχει χασμα αναμεσα σ αυτον και τον Μανο, διοτι οι παροικουντες στην Ιερουσαλημ, γνωριζουν οτι ο Μανος ειναι "ομαδα" με τους "παραεκκλησιαστικους". Και μιας που μπλεξαμε με θεολογικα, προτεινω στο Λουκα να μπει στο Ναο του Σολομώντα και να τα διαλυσει ολα. Αφου ολοι αυτοι στο τελος θα τον σταυρωσουν, ας τους δειξει τουλαχιστον ποσο μικροι ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ta pragmata einai apla. To "kalhmera" arxika eixe agnes protheseis, syspeirwse agnes dynameis poy pragmati eblepan ton dhmo san meterizi prosforas. Sthn poreia h mwrwfilodoxia toy Tzanh ton othise na symmaxisei me oti pio dysodes diathetei h topikh koinwnia prokeimenoy na ginei dhmarxos. Arga h' grhgora to sxisma metaxy entimwn kai lamogiwn tha ebgaine sthn fora. Problepsh: Mexri tis ekloges oloi oi entimoi poy mphkan sto "kalhmera" gia na prosferoyn tha exoyn apoxorhsei kai tha meinei o Tzanhs me ton tsoutsa sta xeria.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο ΤΖΑΝΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΤΟΝ ΤΣΟΥΤΣΑ ΤΩΡΑ.
    ΜΕΤΑ ΝΑ ΞΕΦΟΡΤΩΘΕΙ ΤΟΝ ΓΑΝΝΑΚΙΔΗ.
    ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολλές εξηγήσεις για το πώς σκέφτεται ο Μάνος.
    Επειδή συμβαίνει να ξέρω καλύτερα, προσέξτε.
    Η ΔΗΜ.ΑΡ. όπως και όλα τα κόμματα πλην ΚΚΕ, πράγματι δεν έχει κοινή γραμμή στον δήμο.
    Μη ξεχνάτε ότι στελέχη της συμμετέχουν και στην «Αναγέννηση» και μια εξ αυτών, η Μαρία Καραφέρη, ήταν και υποψήφια. Ως νέο κόμμα δικαιούται να μην έχει ομογενοποιήσει ακόμη όλες τις πολιτικές δράσεις των μελών του.
    Την επιστολή του Πατσάκη, ως προς το περιεχόμενο, αν και υπερβολικό σε μερικά σημεία, δεν το αμφισβήτησα.
    Το έγραψα καθαρά.
    Στην ΔΗΚΕΠΑ γίνεται της πουτάνας, δεν μπορούν έναν κανονισμό να συντάξουν και να καταθέσουν, επομένως πώς να μιλήσουμε για διαχείριση ή για προγραμματισμό, και φυσικό είναι όλα τα ενδεχόμενα να είναι ανοιχτά.
    Δεν υπερασπίζομαι λοιπόν την κατάσταση που καταγγέλλει ο Τάκης, υποστηρίζω όμως, ότι αφού συμμετείχαμε στην νίκη του Λουκά Τζανή, έχουμε την υποχρέωση να κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να αλλάξει ο τρόπος διοίκησης που παρέλαβε η νέα δημοτική αρχή και σε πολλά σημεία συνεχίζεται.
    Ο ίδιος ο Τάκης, όσο κι αν το παραβλέπουν οι ανώνυμοι, καλεί τον δήμαρχο «να πάρει με σθένος και αποφασιστικότητα όλα εκείνα τα μέτρα ούτως, ώστε το όνειρο για ένα καλύτερο αύριο για τον Δήμο μας, να μη γίνει μία ακόμα φρούδα και χαμένη ελπίδα»
    Ξεκίνησε δημόσια μια ενδοπαραταξιακή σύγκρουση, και του συμπαραστέκομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μας αφήνεις αφωνους! Μέχρι πότε θα βαφτίσεις το ψαρι κρεας για να διακαιολογείς τα αδικαιολόγητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Προς 2 Οκτωβρίου 2011 5:21 μ.μ. Εσένα ποτε θα σε ξεφορτωθει ο Τζανης; Διοτι το μεγαλυτερο βαριδι εσυ εισαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Mano esy poy ta pas kala me toys ethelontes exeis kanenan na steileis sthn DHKEPA? Giati oloi o enas meta ton allon paraitoyntai! Giati arage...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Tin stigmi pou i "Anagennisi" anagennatai, to "Kalimera" dialyetai. Ginetai "Neo Kalimera". Opws leme, "neos Paniwnios". Otan xreokopei kati, to vaptizoyme neo, gia na min plirwsoyme ta xrei. Arxontas sto papatziliki o Dimarxos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή