Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

τα ρεμάλια τραγουδάνε ακόμα...

Αγαπητή μου οικογένεια,
Αγαπητοί τραπεζικοί πιστωτές,
αγαπητή Εφορία, λατρεμένο ΙΚΑ,
Θέλω να σας διαβεβαιώσω, ότι η φήμη που κυκλοφορεί, ότι έχω ή είχα οικονομική δοσοληψία με την δημοτική αρχή, και ειδικά με τον Δήμαρχο, ο οποίος μου κατέβαλλε μάλιστα ένα σεβαστό ποσόν για να εξασφαλίζει την φιλική γραφή μου, είναι ψευδής.
Εξακολουθώ να τα φέρνω βόλτα δύσκολα, μην περιμένετε καμιά αύξηση καταβολών.
Είναι φανερό, ότι σε μια προσπάθεια συμψηφισμού –δηλ. όλοι ίδιοι είμαστε- κάποιος βρήκε θύμα την πιο ηλίθιο στέλεχος της διοίκησης και του διοχέτευσε την πληροφορία, προκειμένου να την προωθήσει στην αντιπολίτευση και να πάρει τον δρόμο της φημολογίας.
Και για να ξεκινήσω από το χαμηλότερο δυνατό επίπεδο, καταλαβαίνετε όσοι με ξέρετε ότι αν έκανα λαμογιά, αποκλείεται να το έπαιρνε χαμπάρι το ηλίθιο πλάσμα που κυκλοφορεί στην διοίκηση και αναπαράγει την είδηση.
Γι αυτό ας ανεβούμε ένα επίπεδο παραπάνω.
Υπάρχουν δυο τύπων λαμόγια. 

Αυτά που τα παίρνουν, αλλά ντρέπονται, προσέχουν, έχουν εντέλει τύψεις για την δράση τους, γνωρίζοντας ότι κάνουν κάτι ανήθικο.
Και τα άλλα, που θεωρούν δικαίωμα τους τον χρηματισμό, φυσιολογική ενέργεια, πράξη που είναι εκ των ων ουκ άνευ που έλεγαν και οι Έλληνες κάτοικοι του τόπου μας, επομένως το ακανθώδες ερώτημα πάντα είναι ποιος παίρνει τα περισσότερα, κάτι που δείχνει και την θέση του στην ιεραρχία.
Σε ποια κατηγορία να ανήκουν οι «επικριτές» μου;
Μάλλον στην δεύτερη.
Δεν με θεωρούν μαλάκα, άρα σίγουρα με τοποθετούν στην επετηρίδα, και ίσως ρίχνουν στα άδεια διάφορα νούμερα για να με κατατάξουν σωστά στην ιεραρχία και να ξέρουν αν θα μου μιλούν στον πληθυντικό ή στον ενικό.
Αν βοηθά σε κάτι, δεν έχω πάρει δραχμή από τον δήμο ή τον δήμαρχο και μάλιστα προεκλογικά έδωσα πενήντα ευρώ για να εκδοθεί το τοπικό φύλλο εφημερίδας της παράταξης στη Δραπετσώνα.
Χαλάλι τους, τα λάθη πρέπει να πληρώνονται.
Αυτό βέβαια δεν βοηθά καθόλου τους ενδιαφερόμενους, ειδικά σε ότι έχει να κάνει με την διαχείριση των οικονομικών της ΔΗΚΕΠΑ και των συνενωμένων τεσσάρων επιχειρήσεων που την αποτελούν, όπου θα επιμείνω, πρέπει να μπει ο εισαγγελέας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου