Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Επιστολή διαμαρτυρίας του Θωμά Σίδερη προς την δημοτική αρχή

Από τον εξαίρετο συμπολίτη και φίλο Θωμά Σίδερη, λάβαμε την πιο κάτω επιστολή διαμαρτυρίας του προς τον δήμαρχο με κοινοποίηση στο δημοτικό συμβούλιο.
Μέσα από το δεδομένο εργασιακό και αξιακό μπάχαλο που επικρατεί, προβάλλει έντονα το πολιτικό πρόβλημα στο δήμο μας που ανάμεσα στα τόσα, περιλαμβάνει και τους διωγμούς εργαζομένων, σπατάλη οικονομικών και ανθρώπινων πόρων, ανικανότητα καλυμμένη από αυταρχισμό.
Διαβάστε την. 



Προς:                    Δήμαρχο Κερατσινίου Δραπετσώνας

Κοινοποίηση:        α. Προεδρείο και Μέλη Δημοτικού Συμβουλίου
                             δήμου Κερατσινίου Δραπετσώνας
β. Πρόεδρο και Μέλη Συλλόγου Εργαζομένων δήμου Κερατσινίου Δραπετσώνας
                             γ. Πρόεδρο και Μέλη Δ.Σ. ΔΗΚΕΠΑ
                             δ. Επικεφαλείς δημοτικών παρατάξεων


Κερατσίνι, 17-11-2013



          Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε,

          Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να διαμαρτυρηθώ εντόνως διότι όπως καταφανώς αναφέρεται στην υπ. αριθμό 3 / 11-4-2013 Αναμόρφωση του Προϋπολογισμού του δήμου, προβλέπεται δαπάνη από πλευράς του Δήμου της τάξης των 12.000 ευρώ (Κ.Α. 15.6117.0010) προκειμένου να προσλάβετε δημοσιογράφο για την έκδοση μηνιαίου εντύπου του δήμου. 

          Θα ήθελα να σας υπενθυμίσω –αν και είμαι βέβαιος ότι το γνωρίζετε πολύ καλά, αφού επί θητείας σας συνέδραμα στη λειτουργία του Γραφείου Τύπου του Δήμου επί έξι μήνες χωρίς να λάβω την παραμικρή αμοιβή-  ότι είμαι επαγγελματίας δημοσιογράφος, μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου (Ε.Σ.Π.Η.Τ) και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συντακτών (Π.Ο.Ε.Σ.Υ) με καθημερινή αρθογραφία και ρεπορτάζ στον ελληνικό και διεθνή τύπο. Άλλωστε και εσείς, ως πρόεδρος του Συλλόγου Κοινωνική Πολιτεία, με τιμήσατε το 2003 για τη δημοσιογραφική μου προσφορά μαζί με άλλους έγκριτους συναδέλφους μου.

          Κύριε Δήμαρχε, είναι απορίας άξιον, πώς, ενώ έχετε στη διάθεσή σας έναν επαγγελματία δημοσιογράφο όπως εμένα, εγνωσμένης αξίας και κύρους και με διεθνή βραβεία στο ενεργητικό του, πτυχιούχο Πολιτικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αθηνών με ειδίκευση στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ο οποίος επιπροσθέτως είναι υπάλληλος αορίστου χρόνου της Κοινωφελούς Επιχείρησης, ΝΠΙΔ του δήμου Κερατσινίου Δραπετσώνας, δε με αξιοποιείτε στην έκδοση του περιοδικού που προτίθεστε να εκδώσετε, αλλά στρέφεστε στην ελεύθερη αγορά, προκειμένου να προσλάβετε έναν άλλο δημοσιογράφο, επιβαρύνοντας μάλιστα τον προϋπολογισμό του δήμου με ένα επιπρόσθετο και διόλου ευκαταφρόνητο κονδύλι;

          Κύριε δήμαρχε, σας υπενθυμίζω ότι είμαι απλήρωτος τους τέσσερις τελευταίους μήνες του 2011 και όλο το 2012, σύμφωνα και με το επίσημο έγγραφο που κατατέθηκε από πλευράς της ΔΗΚΕΠΑ ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Πειραιώς κατά την εκδίκαση της αγωγής μου κατά της Κοινωφελούς για τη μη καταβολή των δεδουλευμένων μου. Επιπροσθέτως, εκκρεμούν οι μηνυτήριες αναφορές της τοπικής υπηρεσίας της Επιθεώρησης Εργασίας για τη μη καταβολή των δεδουλευμένων των υπαλλήλων αορίστου χρόνου της ΔΗΚΕΠΑ.

          Η έως σήμερα συμπεριφορά σας καταδεικνύει καταφανώς ότι πολύ απλά θέλετε να με εκτοπίσετε από την υπηρεσία αλλά μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχετε βρει τον τρόπο, παρά την επιστράτευση γενικών γραμματέων, νομικών και πάσης φύσεως συμβούλων και φυσικά εθελοντών – εργαζομένων, φανερών και αφανών, ακροβολισμένων σε διάφορες υπηρεσίες, ακόμα και σε γραφεία αντιδημάρχων. Σας υπενθυμίζω ότι πολλάκις κατά το παρελθόν έχετε τοποθετηθεί δημοσίως ότι δεν υφίσταται η εργασιακή μου σχέση με τη ΔΗΚΕΠΑ και όταν ακόμα προέβην σε επίσχεση εργασίας, ο νυν πρόεδρος της ΔΗΚΕΠΑ αρνήθηκε στο αρμόδιο κλιμάκιο του τοπικού ΟΑΕΔ ότι είμαι υπάλληλος της Κοινωφελούς, στερώντας μου έτσι για πολλούς μήνες το μοναδικό μέσο επιβίωσης, ήτοι το επίδομα επίσχεσης. Πώς είναι δυνατόν μια δημοτική αρχή να αρνείται συλλήβδην ότι είμαι υπάλληλος αορίστου στον ΟΑΕΔ και μετά από ένα χρόνο να προσκομίζει ενώπιον των δικαστικών αρχών ότι είμαι υπάλληλος με τη συγκεκριμένη εργασιακή σχέση, για το παρόν και για το προγενέστερο χρονικό διάστημα; Όταν μάλιστα δε σας προέκυψε η εκδοχή ότι δεν είμαι υπάλληλος αορίστου, πολύ απλά αλλάξατε version και σταματήσατε να με πληρώνετε, προσδοκώντας εναγωνίως την κατάργηση της θέσης μου από τον κεντρικό κρατικό μηχανισμό.

          Κύριε δήμαρχε, η μέχρι σήμερα προσπάθειά σας κάμψης του ηθικού μου δεν είχε ομολογουμένως κανένα αποτέλεσμα. Στην περίπτωση που το δημοτικό συμβούλιο ψηφίσει την πρόσληψη δημοσιογράφου θα σας καταγγείλω ονομαστικά στην Επαγγελματική μου Ένωση, στην Πανελλήνια Ομοσπονδία και στην Παγκόσμια Ένωση Συντακτών Τύπου, αφού ενώ έχετε στη διάθεσή σας επαγγελματία δημοσιογράφο, τον οποίο έχετε απλήρωτο για τουλάχιστον 18 μήνες, προβαίνετε στην πρόσληψη έτερου δημοσιογράφου τον οποίον θα τον πληρώνετε κανονικά, σύμφωνα με το εισηγητικό αναμόρφωσης προϋπολογισμού, που φέρει την υπογραφή σας.

Σας διαβεβαιώνω ότι δεν πρόκειται να εγκαταλείψω τη μάχη και αυτή είναι η διαφορά του μάχιμου από τον κρατικοδίαιτο δημοσιογράφο. Όσον αφορά τώρα στα 12.000 ευρώ που προτίθεστε να καταβάλετε στον επαγγελματία –υποθέτω- δημοσιογράφο που επιθυμείτε να προσλάβετε, παρακαλώ θερμά να τα διαθέσετε άμεσα στους συναδέλφους μου – άτομα με αναπηρίες της ΔΗΚΕΠΑ.


Με εκτίμηση

Θωμάς Σίδερης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου