Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

απαντώντας... γενικώς

Όπως είπαμε, γράφω επώνυμα.
Οι ταπεινοί φίλοι μου ή οι ισχυροί αντίπαλοι μου ή και ανάποδα, όπως θέλετε, μπορούν να σταθούν απέναντι σ’ αυτά που γράφω και να με βρίσουν ή να με φιλήσουν ή να με γράψουν κανονικά.

Όσοι απ’ εσάς θέλετε να βρείτε διέξοδο από το λαγούμι που σας έχωσε η ηγετική ομάδα του Χρυσού και του Μελά, και ανατρέχετε σε παλιότερες αναρτήσεις μου, δεν αποκλείετε να βρείτε σταγόνες λύτρωσης. αλλά μόνο σταγόνες.

Γιατί δεν έχω λόγο να αναιρέσω ή να ανακαλέσω ότι έχω γράψει στον ενάμιση χρόνο του blog μου.

Γιατί έχω τα μάτια μου ανοιχτά, χωρίς γράσο.

Εσείς να μας πείτε τι έχετε στα μάτια κι ακόμη περισσότερο στο νου.

Αν θεωρείτε μείζον πρόβλημα της ενιαίας πια πόλης τον Χρονόπουλο, η λύση για σας θα ήταν ο Πατίδης από την πρώτη Κυριακή.

Όχι ο Μελάς σήμερα.

Δικαίωμα σας.

Όπως δικαίωμα σας είναι να στηρίξετε και την πολιτική κίνηση της Ντόρας, προς την οποία κατευθύνονται όλοι οι όψιμοι σύμμαχοι σας μετά το προγκάρισμα που τρώνε ακόμη κι από την Ριγήλης.

Δεν είναι κακό.

Άλλωστε στηρίζει και το μνημόνιο με νύχια και με δόντια.


2 σχόλια:

  1. ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟ ΛΑΜΟΓΙΟ. ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΣ! ΑΚΟΜΗ ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣ!!
    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΗΜΑΡΧΟΣ Ο ΤΖΑΝΗΣ!!!ΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή