Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

υπό την αιγίδα... του Καλλικράτη

Δεν έχω τίποτα εναντίον του κ. Λάλου. Ίσα - ίσα, έχω καλή γνώμη για το πρόσωπο του.
Όμως πολύ νωρίς, με το άγχος να προλάβει τους εσωκομματικούς αντιπάλους του στην κούρσα του χρίσματος του ΠΑΣΟΚ, άρχισε τις κακές παρέες.
Ίσως πάλι να φταίνε όσοι αξιωματούχοι υπερβάλλουν, δημοσιεύοντας ονόματα που τον στηρίζουν από την Δραπετσώνα, μάλλον για να τα διαβάζουν οι μη γνωρίζοντες Κερατσινιώτες και να εντυπωσιάζονται.
Διαβάζουμε λοιπόν στο blog ΝΕΑ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ μια ανάρτηση που μας βεβαιώνει ότι "ΣΥΣΣΩΜΗ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΛΟΥ ΛΑΛΟΥ" και μας παραθέτει και 26 ονόματα τα οποία παρακάθησαν στο πανηγυρικό γεύμα υποστήριξης του.
Παραβλέπω ότι η προσθήκη "...καθώς και πλήθος άλλων τοπικών παραγόντων της κοινωνίας της Δραπετσώνας.", εκτός των 26, δικαιολογεί μεν το αναγραφέν "σύσσωμη η κοινωνία...", αλλά αυτό το "πλήθος άλλων..." δεν χωρά στου Κατσόγιαννου.

Και οι επώνυμοι, ελαφρώς στριμωχτά θα κάθονταν.
Πάμε όμως στους 26.
Από αυτούς δεν γνωρίζω τους 4 και δεν έχω γνώμη.

Από τους υπόλοιπους 22 διατ
ηρώ άριστη γνώμη για τους 2.
Για τους 13 η γνώμη μου είναι ουδέτερη, αλλά για τους 7 ...η καλή ανατροφή μου, δεν μου επιτρέπει να εκφραστώ.

Αγαπητέ Λάλο, αν πράγματι είναι μαζί σου, πρόσεχε.
Αν υπάρχει περίπτωση να περιλαμβάνονται και στα ψηφοδέλτια σου, ίσως είναι καλλίτερα για τον ενοποιημένο Δήμο Δραπετσώνας Κερατσινίου, να μην εκλεγείς.
Δεν θέλουμε επιστροφή σε πρακτικές που δεινοπαθήσαμε για να απαλλαγούμε και ο Καλλικράτης μας ξαναφέρνει από την πλαϊνή πόρτα.

Υ.Γ.
Τα κόκκινα μάτια στην φωτογραφία των συνδαιτυμόνων οφείλονται στην φωτογραφική μηχανή.

1 σχόλιο: