Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου 2012

Περί ονοματολογίας και άλλων δαιμονίων... της Μαρίας Καραφέρη


πίνακας του Μάριου Πολυχρονιάδη

δικηγόρου, μέλους της επιτροπής πόλης Πειραιά και της τοπικής Κερατσινίου-Δραπετσώνας της Δημοκρατικής Αριστεράς

Τον τελευταίο καιρό, η δημοσκοπική άνοδος της Δημοκρατικής Αριστεράς, ως αποτύπωση της διεύρυνσης της αποδοχής των πολιτών τόσο αναφορικά με τα χαρακτηριστικά και τις προτάσεις της, όσο και με το πρόσωπο του προέδρου της Φώτη Κουβέλη, πέραν της δημιουργίας κλίματος συγκρατημένης ευφορίας, έχει προκαλέσει και μια εξ' αντανακλάσεως συνέπεια. Γίνεται θελκτική σε εκπροσώπους του κατεστημένου δικομματισμού, οι οποίοι εναγωνίως προσεγγίζουν τον χώρο, για μια θέση πολιτικής σωτηρίας στα ψηφοδέλτια της ΔΗΜ.ΑΡ.

Το φαινόμενο πήρε τέτοιες διαστάσεις, που οδήγησε σε δυο δημόσιες τοποθετήσεις. Η πρώτη εξ' αυτών αφορά τη δήλωση ότι το κόμμα δεν πρόκειται να γίνει η κολυμβήθρα του Σιλωάμ. Η δεύτερη, ακόμη πιο σκληρή και στοχευμένη, αναφέρει ότι κανείς εν ενεργεία βουλευτής του ΠΑΣΟΚ δεν θα περιληφθεί στα ψηφοδέλτια των προσεχών βουλευτικών εκλογών.
Επειδή όμως το άγχος πολιτικής επιβίωσης είναι κακός σύμβουλος, όπου δεν ασκούνται προσωπικές πιέσεις στον πρόεδρο ή στα στελέχη για να «μεσολαβήσουν» στον πρόεδρο, εφευρίσκονται πιο πρωτότυπες μέθοδοι. Επιστρατεύεται ο ίδιος ο κυρίαρχος «λαός» αυτοπροσώπως, ο οποίος ασκεί την «πίεση». Στο πνεύμα αυτό, τον τελευταίο καιρό είδαμε, καλά σκηνοθετημένες συγκεντρώσεις - όχι μαζικές, αλλά προσανατολισμένες στην δημιουργία εντυπώσεων - πληρωμένες δημοσιεύσεις, ολοσέλιδες καταχωρήσεις, ιδίως σε τοπικές εφημερίδες, συνεντεύξεις και διασπορά φημολογιών περί δήθεν «προσωπικών διαβεβαιώσεων» του προέδρου.

Φυσικά η πραγματικότητα πόρρω απέχει. Η Δημοκρατική Αριστερά, προκειμένου να καλύψει τα ψηφοδέλτια της, έχει θέσει κάποια βασικά κριτήρια που θα πρέπει να καλύπτουν οι επίδοξοι υποψήφιοι. Κριτήρια πολιτικής και ηθικής επάρκειας. Εξάλλου, το γεγονός ότι το κόμμα δεν ταλαιπωρείται από θέματα ηθικής των στελεχών του και η άμεμπτη πολιτική διαδρομή του Προέδρου, συντελούν καθοριστικά στο διαχωρισμό της Δημοκρατικής Αριστεράς από το φθαρμένο πολιτικό σύστημα και ενισχύουν σημαντικά την διεισδυτικότητα στην κοινωνία. Στην πραγματικότητα, κανείς δεν έχει εξασφαλίσει την συμμετοχή του στα ψηφοδέλτια, ούτε καν τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής, καθώς και η απόφαση για την εκλογική κάθοδο των μελών της Εκτελεστικής Επιτροπής σε συγκεκριμένες περιφέρειες, τελεί υπό τον όρο της επικύρωσης της από την Κεντρική Επιτροπή.

Σε κάθε δε περίπτωση, προκειμένου να διασφαλιστεί η μέγιστη δημοκρατική διαδικασία, όλες οι διαθεσιμότητες, περνούν από την βάσανο της αποδοχής από τις τοπικές πολιτικές κινήσεις, τις αντίστοιχες επιτροπές πόλεις και την κεντρική επιτροπή. Αντίστοιχα δε ισχύουν και για τους συνεργαζόμενους δυνάμει υποψήφιους.

Επομένως και αναφορικά με την ονοματολογία που έχει ανακύψει τον τελευταίο καιρό, δεν επιβεβαιώνεται απολύτως τίποτα. Άνθρακες ο θησαυρός, ή για να το πούμε πιο σωστά, ένας μικρός θησαυρός που διακινείται, κατευθύνεται αποκλειστικά και μόνον στους εκδότες των εντύπων που κάνουν τις δημοσιεύσεις και τα ενδελεχή ρεπορτάζ. Κάποια είναι και διασκεδαστικά, αλλά ως εκεί.

Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2012

ΔΗΚΕΠΑ

Η πιο κάτω ανάρτηση του Γιώργου Τσιρίδη αφορά στη διάσωση της ΔΗΚΕΠΑ (δημοτική επιχείρηση πολιτισμού και αθλητισμού). Καιρό τώρα, ακούγονται φωνές και γράφονται πολλά γύρω από αυτό το πρόβλημα. Η υποδοχή όμως της πρότασης στο δημοτικό συμβούλιο της περασμένης Παρασκευής ήταν μουδιασμένη.
Υπήρξε συνδικαλιστής που ανησύχησε μήπως η κανονική μεταφορά της μισθοδοσίας των εργαζομένων από την ΔΗΚΕΠΑ στον Δήμο δημιουργήσει στο άμεσο μέλλον προβλήματα στην μισθοδοσία των εργαζομένων μέσα στο Δήμο. Χωρίς φυσικά να παίρνει υπόψη, ότι οι εργαζόμενοι στη ΔΗΚΕΠΑ είναι υποχρέωση του δήμου, απλώς γίνεται με την μέθοδο της χρηματοδότησης. Είναι όμως σύνηθες, σε μια λογική διπλής αντιμετώπισης όπου οι εργαζόμενοι στο δήμο προηγούνται, όταν το Ταμείο του δήμου δεν έχει ή έχει λίγα χρήματα, να μην προωθούνται ποσά προς την ΔΗΚΕΠΑ, ούτε για μισθοδοσία. Αυτή η τακτική συνέβαλλε, έχει το μερτικό της, στην τεράστια καθυστέρηση στη μισθοδοσία των εργαζομένων στη ΔΗΚΕΠΑ.
Μια επίσης άμεση αντίδραση στην πρόταση, ήταν νομικής φύσης.
Βιαστικά ακούστηκαν στο διάδρομο από ανθρώπους που θα έπρεπε να γνωρίζουν, απόψεις απόρριψης της πρότασης επειδή δεν συνάδει με τον νόμο.
Νομίζω η τελευταία διευκρίνιση του Τσιρίδη και αναφορά σε νόμους, απευθύνεται σε αυτά τα 2-3 άτομα, τα οποία κατά την γνώμη μου στο πλαίσιο της ευσυνείδητης εργασίας, εδώ και καιρό όφειλαν να γνώριζαν και να έχουν εισηγηθεί αυτή την μεταφορά προσωπικού στην διοίκηση του Δήμου και της ΔΗΚΕΠΑ.
Το σπουδαιότερο όμως περιεχόμενο της πρότασης, είναι ότι δεν επιβάλλει την λύση όπως ακριβώς περιγράφεται, αλλά οδηγεί σε μια νέα αντίληψη λειτουργίας της επιχείρησης, συμβατή με τα προβλήματα που έχει επιφέρει στην κοινωνία η οικονομική πραγματικότητα που βιώνουμε, και επομένως ορθολογική.


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

Τα προβλήματα της επιχείρησης είναι γνωστά. Τα κυριότερα είναι ότι δεν έχει εγκεκριμένο διετές πρόγραμμα επομένως και αν ακόμα είχε χρήματα δεν θα μπορούσε να πληρώσει τους εργαζόμενούς της. Και όταν θα εγκριθεί αυτό το διετές, πάλι δεν θα έχει αναδρομική ισχύ. Και επί πλέον ο Δήμος έχει σοβαρά οικονομικά προβλήματα.

Οι εργαζόμενοι στην επιχείρηση είναι περίπου 80 (με συμβάσεις ορισμένου ή αορίστου χρόνου) και 110 ακόμη ωρομίσθιοι που είναι οι δάσκαλοι, οι προπονητές κλπ. των αθλητικών και πολιτιστικών τμημάτων. Για την επιχείρηση εργάζονται και 2-3 υπάλληλοι του Δήμου.
Το διετές της επιχείρησης προβλέπει έσοδα 1 εκ. δρχ. κατ’ έτος περίπου και έξοδα 6 εκ. δρχ., υπολογίζει δε σε έσοδα 5 εκ. ευρώ τον χρόνο από τον Δήμο. Φυσικά πρόκειται για διετές εκτός πραγματικότητας!
Η πρόταση διάσωσης της επιχείρησης που κατέθεσα στο δημοτικό συμβούλιο εκπονήθηκε από ομάδα πολιτικών προσώπων και υπαλλήλων ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων και παραταξιακής τοποθέτησης και λέει εν συντομία τα εξής:

ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ:

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

  • 38-40 άτομα περίπου είναι ΑΜΕΑ με προγράμματα συγχρηματοδοτούμενα (ΕΕ ή Κυβέρνηση και Δήμος) διάρκειας 3+1 ετών
  • 15 άτομα περίπου είναι εργαζόμενοι με συμβάσεις ορισμένου χρόνου σε προγράμματα συγχρηματοδοτούμενα από ΕΕ Κυβέρνηση και Δήμο όπως η «Κοινωνική Μέριμνα», το «Βοήθεια στο Σπίτι», το ΚΗΦΗ κλπ.
  • 18-20 άτομα (ίσως και λιγότερα γιατί κάποιοι έχουν φύγει) είναι με προγράμματα του ΟΕΑΔ για προσυνταξιοδοτικό καθεστώς
  • 8-9 άτομα είναι με συμβάσεις Αορίστου Χρόνου
  • 111 άτομα είναι ωρομίσθιοι σε δράσεις πολιτισμού και αθλητισμού (δάσκαλοι χορού, μουσικής, γυμναστές κλπ.)
ΔΡΑΣΕΙΣ

Οι λειτουργίες της επιχείρησης περιλαμβάνουν:

  • Δομές, που είναι τα προγράμματα Μέριμνας, Βοήθεια στο σπίτι και προγράμματα για τους ΑΜΕΑ
  • Δράσεις που αναφέρονται κυρίως σε Πολιτισμό και Αθλητισμό
  • Εκδηλώσεις επετειακές ή μη, σε συνεργασία με τον Δήμο

ΠΡΟΤΑΣΗ

Προτείνεται να μεταφερθούν στον Δήμο Προσωπικό, Δομές και Δράσεις ελαττώνοντας το προσωπικό και τις δράσεις της επιχείρησης

Συγκεκριμένα:
  • Μεταφέρονται στον Δήμο τα προγράμματα με τους ΑΜΕΑ (38-40 άτομα και οι δράσεις τους που έτσι κι αλλιώς αφορούν κυρίως στον Δήμο όπου και απασχολούνται σήμερα). Νομικό πλαίσιο ο Ν.3852/2010 άρθρο 112 και ο Ν.3979/2011 καθώς και μια ισχύουσα ΚΥΑ
  • Μεταφέρονται στον Δήμο οι Δομές και οι 15 υπάλληλοι που απασχολούνται εκεί. Νομικό Πλαίσιο το άρθρο 112 του Ν.3852
  • Μεταφέρονται (αν είναι δυνατόν) στον δήμο οι 18-20 του ΟΑΕΔ
  • Μένουν στην επιχείρηση οι 8-10 Αορίστου Χρόνου και ενδεχομένως οι 18-20 του ΟΑΕΔ αν δεν γίνεται να μετακινηθούν
  • Μεταφέρονται στην αρμοδιότητα του Δήμου όλες οι Αθλητικές και Πολιτιστικές Δράσεις. Υπάρχει ήδη με τον ψηφισμένο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας αρμόδια Διεύθυνση στον Δήμο για να τις αναλάβει.
  • Ο Δήμος συνάπτει με την Επιχείρηση ΔΙΜΕΡΕΙΣ (ή τριμερείς αν δεν γίνεται αλλιώς) Προγραμματικές Συμβάσεις με την Επιχείρηση με την οποία της αναθέτει να πραγματοποιεί τις πολιτιστικές και αθλητικές δράσεις, χρηματοδοτώντας τις δράσεις αυτές, προσφέροντας και δικό του προσωπικό και έχοντας την εποπτεία (οικονομική κυρίως αφού διοικητική θα έχει η Επιχείρηση). Οι δάσκαλοι και οι γυμναστές και οι ωρομίσθιοι γενικά θα προσλαμβάνονται με διαδικασίες ΑΣΕΠ και για όλες τις οικονομικές συναλλαγές θα υπάρχει έλεγχος και από τον Δήμο και από τον Προληπτικό Έλεγχο.
  • Το νέο διετές δεν θα υπερβαίνει τα 600 χιλ. ευρώ σε έσοδα και δεν θα ξεπερνά τα 1.200 χιλ. ευρώ σε έξοδα. Επιτυγχάνεται και εξορθολογισμός της οικονομικής διαχείρισης της επιχείρησης

Με το παραπάνω πρόγραμμα επιτυγχάνονται τα εξής:

1. Διατηρείται το επίπεδο υπηρεσιών προς τους δημότες
2. Διατηρείται η επιχείρηση σαν εργαλείο για άντληση προγραμμάτων και επενδύσεων σε κοινωφελείς τομείς από την Πολιτεία και το Κράτος
3. Διατηρούνται όλοι οι εργαζόμενοι με καλύτερο και πιο κατοχυρωμένο καθεστώς (αν και σήμερα όλα είναι ρευστά στον τομέα αυτόν)
4. Μπορούν να πληρωθούν όσοι έρθουν στον δήμο αφού ο Δήμος γίνεται καθολικός διάδοχος των υποχρεώσεων των προγραμμάτων που μεταφέρονται και μπορεί (υποχρεούται) να εξοφλήσει εκείνος τους εργαζόμενους που έχουν απαιτήσεις
5. Μπορούν να πληρωθούν και όσοι θα μείνουν στην Επιχείρηση αφού με τα έσοδα που πραγματοποιεί η επιχείρηση θα μπορεί να εξοφλήσει τα παλιά της χρέη προς τους εργαζόμενούς της που θα είναι λιγότεροι και θα μπορούν να καλυφθούν.
6. Οι εργαζόμενοι που θα περάσουν στον δήμο θα ενταχθούν στο ενιαίο μισθολόγιο και θα πληρώνονται κανονικά όπως όλοι οι υπάλληλοι του δήμου (τρόπος του λέγειν στην σημερινή συγκυρία)
7. Οι εργαζόμενοι που θα μείνουν στην επιχείρηση θα μπορούν να πληρώνονται άνετα και από την πρόβλεψη του διετούς αλλά και από τις προγραμματικές συμβάσεις που θα προβλέπουν την καταβολή των μισθών των δασκάλων αλλά και τα διοικητικά έξοδα της επιχείρησης.
Η πρόταση αυτή κατατέθηκε στο δημοτικό συμβούλιο και ο Δήμαρχος, εκφράζοντας την διοίκηση ζήτησε να την καταθέσουμε για να εξεταστεί κατά πόσον είναι εφαρμόσιμη. Την καταθέτουμε λοιπόν και εδώ αλλά και με επίσημο έγγραφο στο δημοτικό συμβούλιο και την επιχείρηση.

Για όσους αμφισβητούν το εφαρμόσιμο της πρότασης κοιτάζοντας το άρθρο 109 του Ν.3852/10 που προβλέπει ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ τους λέμε να κοιτάξουν το άρθρο 112 του Ν.3852/10 που μιλά για ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ. Εμείς Πρόγραμμα προτείνουμε να μεταφερθεί και μαζί με το Πρόγραμμα θα μεταφερθεί και το προσωπικό που ανήκει σε αυτό!

Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2012

Ο Ιταμός Δεσπότης Πειραιώς



Του Νότη Ανανιάδη από το http://www.portnet.gr

Για να μην παριστάνω τον μετά Χριστό προφήτη να παραδεχθώ ότι το περίμενα. Πολλοί φίλοι άλλωστε γνωρίζουν τη πρόβλεψη μου: «αν η Μαρία (Ρεπούση) είναι υποψήφια στον Πειραιά ο Σεραφείμ θα το κάνει κόλαση». Πρόσθετα μάλιστα ότι το πρόβλημα τότε θα ήταν πως αντί να μιλάμε για τη Δημοκρατική Αριστερά θα απαντάμε στον παπά.
Αλλά τέτοια ιταμή πρόκληση, τέτοια ανίερη εισπήδηση, συγγνώμη, δεν την φανταζόμουν.

«Να μην τολμήσει», διαμηνύει ο μητροπολίτης Πειραιά στον Φώτη Κουβέλη, «να είναι υποψήφια η Μαρία Ρεπούση», προσθέτοντας, σύμφωνα με δημοσιεύματα, πως και μόνο η κάθοδος της ιστορικού αποτελεί «ευθεία πρόκληση για το ποίμνιο του». Έστειλε μάλιστα και μήνυμα ανένδοτου αγώνα!
Ανεξάρτητα από την άποψη που έχει ο καθένας για το σχολικό εγχειρίδιο της έκτης δημοτικού που συνέγραψε ως επικεφαλής επιστημονικής ομάδας η Μαρία Ρεπούση (και το οποίο αποσύρθηκε μετά την «καθαίρεση» της Μαριέττας Γιαννάκου), η απροκάλυπτη, θρασύτατη, μισαλλόδοξη και προκλητική αυτή επίθεση του Πειραιώς υποχρεώνει κάθε δημοκρατικό πολίτη του Πειραιά, πολύ περισσότερο κάθε αριστερό, να πάρει ευθέως θέση : κατά του παπά, δίπλα στη Μαρία.
Όλα τα άλλα, αν θα είναι ή όχι υποψήφια και σε ποια περιφέρεια η Ρεπούση, αποτελούν ασήμαντες λεπτομέρειες. Οπωσδήποτε δε αφορούν το κόμμα της και την ίδια. Πάντως όχι τον παπά.
Το κύριο σήμερα είναι να ακουστεί ένα ηχηρότατο «φτάνει», ένα «σκασμός» στους μουλάδες, στους εγχώριους θαυμαστές της Τεχεράνης. Ο Πειραιάς δεν τους ανήκει!

Σχόλιο:
Μετά τον Έλτον Τζον, τώρα ασχολείται με την Μαρία Ρεπούση.
Υποθέτω στα κενά χρόνου που του αφήνει το φιλανθρωπικό του έργο.
Και θέλει να μας κρατήσει μακριά από την στάνη του. Στη δημοτική παρακαλώ.
Δεν χρειάζεται όμως να ανησυχεί.
Είναι δεδομένο ότι όποιος τον παίρνει στα σοβαρά, δεν κινδυνεύει να «μολυνθεί» από την ΔΗΜΑΡ.
Και, αντίστροφα, δεν ανησυχώ.
Όποιος είναι έξω από το μαντρί του, δεν πρόκειται να καταλάβει το χιούμορ του.

Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου 2012

Ομιλία για το Αλτσχάιμερ διοργανώνουν οι Κρήτες Κερατσινίου


Ο Πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ της Ένωσης Κρητών Κερατσινίου- Δραπετσώνας “ΤΟ ΑΡΚΑΔΙ” πραγματοποιούν ομιλία με θέμα την νόσο Alzheimer το Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012 και ώρα 18:00μμ στην πολιτιστική αίθουσα της Ένωσης (Θεοφράστου 9 Κερατσίνι),
σε συνεργασία με την Εταιρία Νόσου Alzheimer και Συναφών Διαταραχών Αθηνών.

Εισηγήτρια:

Δρ. Παρασκευή Σακκά Νευρολόγος – Ψυχίατρος Πρόεδρος Εταιρείας Νόσου Alzheimer και Συναφών Διαταραχών Αθηνών Διευθύντρια Τμήματος Νευροεκφυλιστικών Παθήσεων Εγκεφάλου – Ιατρείου Μνήμης Νοσοκομείο ΥΓΕΙΑ.

Σχόλιο:
Θα παραβρεθούν οι βουλευτές της Β' Πειραιά ώστε οι ακροατές να αντιληφθούν καλύτερα τις συνέπειες της νόσου.

Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2012

Παράπλευρες συνέπειες, ασύμμετρων παραινέσεων


Η αποχώρηση της κυρίας Μαράκου από τον συνδυασμό της δημοτικής πλειοψηφίας του δημάρχου Λουκά Τζανή, συνοδεύτηκε από υψηλούς τόνους απαξίωσης ένθεν κακείθεν που κατά την γνώμη μου δεν ήταν αναγκαίοι. Δεν είναι η πρώτη φορά, ούτε προφανώς η τελευταία που κάποιος εκλεγμένος με μια συλλογικότητα σε μια συλλογικότητα, παραιτείται.
Έγιναν όμως.
Οι υψηλοί τόνοι, μέσα στην απρογραμμάτιστη απώλεια της ψυχραιμίας, οδήγησε και στην παραίνεση προς την κ. Μαράκου, ότι όφειλε με την ανεξαρτητοποίηση της να παραιτηθεί από κάθε αξίωμα που είχε καταλάβει με την ιδιότητα του μέλους της πλειοψηφίας.
Σωστό.
Κατ’ αρχήν.
Γιατί το ζητούμενο στην δημοκρατία και την ηθική της δεν είναι η θεσμολαγνία, αλλά η εξυπηρέτηση με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο του στόχου, που δεν είναι άλλος από την εφαρμογή του προγράμματος με το οποίο εκλέχτηκε η πλειοψηφία.
Και για την εφαρμογή αυτού του προγράμματος, είναι απαραίτητο να υπολογίζεται κάθε στιγμή και η συμπεριφορά της μειοψηφίας, και οι ελιγμοί και η τακτική της, είτε για να δυσκολέψουν την εκτέλεση του προγράμματος είτε για να το απαξιώσουν, είτε στην καλύτερη περίπτωση, να ελέγχουν την νόμιμη εφαρμογή του.
Όταν λοιπόν εμείς οι απλοί και χωρίς θεσμικές διακρίσεις πολίτες επιδοκιμάζουμε την παραίνεση μέλους της πλειοψηφίας προς την κ. Μαράκου να παραιτηθεί, να επιστρέψει δηλαδή την όποια θέση κατέλαβε ως μέλος της πλειοψηφίας, συναινούμε και επικροτούμε, γιατί αυτομάτως έχουμε στο μυαλό μας την ιδέα, ότι η πλειοψηφία θα συνεχίσει την εκτέλεση του έργου της με κάποιο άλλο πρόσωπο που συμμετέχει σ’ αυτήν.
Και τι είδαμε;
Να εκλέγεται μετά την παραίτηση της κ. Μαράκου στην θέση του γραμματέα του δημοτικού συμβουλίου ο κ. Κούβαρης, ο πραγματικός βράχος της ελάσσονος αντιπολίτευσης.
Δεν θα μπω σε συγκρίσεις ανάμεσα στα δυο πρόσωπα, θα τονίσω μόνον ότι από το λίγο που έχω "διαβάσει" τον κ. Κούβαρη στην δημοτική συμπεριφορά του, θα τον χαρακτήριζα εραστή της γραφειοκρατίας. Χωρίς αξιολόγηση αν αυτό είναι καλό ή κακό. Σίγουρα είναι προβληματικό.
Πιο πολλές εξηγήσεις δίνει ο Τσιρίδης στην σχετική ανάρτηση του.
Όμως δημιουργείται και θεριεύει το ερώτημα. Μέσα σε μιαν ένταση στο δημοτικό συμβούλιο, ο κάθε εξυπνακισμός που ακούγεται, είναι δυνατόν να μετατρέπεται αργότερα σε πολιτική πράξη;
Ειπώθηκε και ζητήθηκε η παραίτηση της κ. Μαράκου.
Δεν υπήρξε κανείς από το θινκ-τανκ της πλειοψηφίας να πει «ρε παιδιά τι κάνουμε τώρα; Επειδή την πρώτη φορά αρνήθηκε η παράταξη Μελά να λάβει την θέση του γραμματέα θα το ξανακάνει; Κι αν δεν το κάνει;»
Και να ανατεθεί σε κάποιον να «ψήσει» την κ. Μαράκου να μην παραιτηθεί;
Το βρίσκετε πολύ προχώ;
Για πολιτική πράξη μιλάμε, όχι για ινάτι στην παρέα.