Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Ο Ιταμός Δεσπότης Πειραιώς



Του Νότη Ανανιάδη από το http://www.portnet.gr

Για να μην παριστάνω τον μετά Χριστό προφήτη να παραδεχθώ ότι το περίμενα. Πολλοί φίλοι άλλωστε γνωρίζουν τη πρόβλεψη μου: «αν η Μαρία (Ρεπούση) είναι υποψήφια στον Πειραιά ο Σεραφείμ θα το κάνει κόλαση». Πρόσθετα μάλιστα ότι το πρόβλημα τότε θα ήταν πως αντί να μιλάμε για τη Δημοκρατική Αριστερά θα απαντάμε στον παπά.
Αλλά τέτοια ιταμή πρόκληση, τέτοια ανίερη εισπήδηση, συγγνώμη, δεν την φανταζόμουν.

«Να μην τολμήσει», διαμηνύει ο μητροπολίτης Πειραιά στον Φώτη Κουβέλη, «να είναι υποψήφια η Μαρία Ρεπούση», προσθέτοντας, σύμφωνα με δημοσιεύματα, πως και μόνο η κάθοδος της ιστορικού αποτελεί «ευθεία πρόκληση για το ποίμνιο του». Έστειλε μάλιστα και μήνυμα ανένδοτου αγώνα!
Ανεξάρτητα από την άποψη που έχει ο καθένας για το σχολικό εγχειρίδιο της έκτης δημοτικού που συνέγραψε ως επικεφαλής επιστημονικής ομάδας η Μαρία Ρεπούση (και το οποίο αποσύρθηκε μετά την «καθαίρεση» της Μαριέττας Γιαννάκου), η απροκάλυπτη, θρασύτατη, μισαλλόδοξη και προκλητική αυτή επίθεση του Πειραιώς υποχρεώνει κάθε δημοκρατικό πολίτη του Πειραιά, πολύ περισσότερο κάθε αριστερό, να πάρει ευθέως θέση : κατά του παπά, δίπλα στη Μαρία.
Όλα τα άλλα, αν θα είναι ή όχι υποψήφια και σε ποια περιφέρεια η Ρεπούση, αποτελούν ασήμαντες λεπτομέρειες. Οπωσδήποτε δε αφορούν το κόμμα της και την ίδια. Πάντως όχι τον παπά.
Το κύριο σήμερα είναι να ακουστεί ένα ηχηρότατο «φτάνει», ένα «σκασμός» στους μουλάδες, στους εγχώριους θαυμαστές της Τεχεράνης. Ο Πειραιάς δεν τους ανήκει!

Σχόλιο:
Μετά τον Έλτον Τζον, τώρα ασχολείται με την Μαρία Ρεπούση.
Υποθέτω στα κενά χρόνου που του αφήνει το φιλανθρωπικό του έργο.
Και θέλει να μας κρατήσει μακριά από την στάνη του. Στη δημοτική παρακαλώ.
Δεν χρειάζεται όμως να ανησυχεί.
Είναι δεδομένο ότι όποιος τον παίρνει στα σοβαρά, δεν κινδυνεύει να «μολυνθεί» από την ΔΗΜΑΡ.
Και, αντίστροφα, δεν ανησυχώ.
Όποιος είναι έξω από το μαντρί του, δεν πρόκειται να καταλάβει το χιούμορ του.

10 σχόλια:

  1. Αφού κράζει ο Ανανιάδης τον Πειραιώς, μια χαρά θα είναι ο άνθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά ΟΛΟΙ μπορούνε να λένε τη γνώμη τους εκτός από τους εκκλησιαστκούς άνδρες και γυναίκες.
    Μάνο συγχαρητήρια για τη δημοκρατία σου΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα δεν μίλησα για το δικαίωμα στη γνώμη.
    Για την ποιότητα της γνώμης του μητροπολίτη είναι το θέμα, και για την ηθική της κοινωνικής συνείδησης του. Λίγες μέρες πριν μαζί με ολόκληρη την Ιερή Σύνοδο διαμαρτυρόταν και απαξίωνε την δικαιοσύνη επειδή τόλμησε να φυλακίσει τον γνωστό "φερόμενο ως απατεώνα" Εφραίμ που μαζί με πολιτικά πρόσωπα έστησαν την κομπίνα της λίμνης και την ανταλλαγή και πώληση δημόσιας περιουσίας.
    Είναι γνωστή επίσης η προσπάθεια του, μαζί με τους συναδέλφους του, μέσω του άθλιου σημερινού υπουργού τους στα οικονομικά, να απαλλαγούν από την συμμετοχή τους στην ανάταση της χώρας.
    Θέλει, εκμεταλλευόμενος την ευαισθησία ενός μέρους του κόσμου στην πίστη, να πολιτικολογεί.
    Στην πολιτική όμως, δεν υπάρχουν μόνο υπάκουα ζώα. Υπάρχουν και πολίτες και η κάθε έκφραση του δεν θα παραμένει στο απυρόβλητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάνο μου φαίνεται πως κινείσαι στα όρια της κακόβουλης αντιπάθειας και της κακεντρέχειας.
    1/ Τί σημαίνει πολιτική και γιατί απαγορεύεται σε έναν ιεράρχη να πολιτικολογεί.
    2/Με φασιστικό τρόπο απονέμεις συλλογική ευθύνη (μαζί με τους συναδέλφους του) ενώ ο Πειραιώς πολλές φορές τα έχει σύρει στην κυβέρνηση.
    3/Καταδικάζεις τον Εφραίμ λες και είναι η αποκλειστική αιτία της συμφοράς της χώρας. Κάτι τέτοιο θέλουν και τα κυκλώματα, να αποποιηθούν τις ευθύνες τους. Και παραμένουν Βουλγαράκης, Ρουσόπουλος και ΣΙΑ να απολαμβάνουν την περιουσία τους ενώ ο Εφραίμ απολαμβάνει στο κελί τη μοναχική του ακτημοσύνη.
    4/Όπως εσύ κρίνεις την ηθική και την κοινωνική συνείδησή του έτσι και ο Σεραφείμ έχει τι δικαίωμα να κρίνει και τη δική σου και της Ρεπούση εκτός αν υπνοβατείς ότι εσύ κατέχεις την αλάνθαστη αλήθεια.
    5/Αν η πίστη γίνεται προιόν εκμετάλευσης είναι καταδικαστέο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι απαγορεύεται να λέω τη γνώμη μου λόγω αυτής της εκδοχής.
    Εν πάσει περιπτώσει από ότι έχω ακούσει για τον άδικα φυλακισμένο Εφραίμ η φυλακή δεν σημαίνει για αυτόν τίποτε γιατί και στο μοναστήρι σε κελί έμενε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξακολουθείς να με κατηγορείς ότι έχω την άποψη να μην πολιτικολογούν οι ιεράρχες, αν και γράφω καθαρά ότι δεν το θεωρώ «ανάρμοστο».
    Μήπως η επιμονή σου, βοηθά να αναπτύσσεις απαντητικά επιχειρήματα και τίποτα άλλο;
    Απονέμω συλλογική ευθύνη σε μια συλλογική απόφαση. Λογικό δεν είναι; Φασιστικό είναι, για να ξεκαθαρίζουμε τις έννοιες, να πω αφού δεν ξέρουμε ποιος το έκανε, φταίνε όλοι.
    Τον Εφραίμ και το παιγνίδι του με μερικούς πολιτικούς που αναφέρεις και σίγουρα και άλλους που δεν αποκαλύφτηκαν για την πώληση δημόσιας περιουσίας δεν τον κατηγορώ εγώ. Τον κατηγορεί η δικαιοσύνη, μόλις χτες τον έκρινε για άλλη μια φορά επικίνδυνο, και πριν την δικαιοσύνη του είχε αποδώσει ευθύνες ολόκληρη η κοινωνία. Ότι κάποιοι την γλυτώνουν και αυτός την πληρώνει δεν σημαίνει ότι είναι θύμα. Για να το πούμε σωστά, μπορεί να είναι το θύμα της παρέας του με την οποία οργάνωσε την κομπίνα.
    Η προσπάθεια θυματοποίησης του από την ιερή Σύνοδο και τον Σεραφείμ, δείχνει την ελαστικότητα της συνείδησης τους.
    Τέλος, δικαίωμα του είναι να μην χωνεύει την Ρεπούση και τον Ελτον Τζον, και τον τρόπο που έγινε η κηδεία του Κύρκου και ότι άλλο θέλει.
    Να απειλεί και να δηλώνει ότι «δεν ανέχεται στην πόλη του αυτόν ή τον άλλον υποψήφιο» είναι κλασσικό παράδειγμα φασιστικής νοοτροπίας.
    Εκεί ψάξε λοιπόν και κατήγγειλε τον φασισμό, αν σε ενοχλεί ως πράξη.
    Αααα και για το ότι δεν σημαίνει τίποτα γι αυτόν η φυλακή, δεν νομίζω. Όλοι έχουν ξεσκιστεί να τον βγάλουν και ο ίδιος, πιο πολύ μαθημένος στα ταξίδια ήταν παρά στον διαλογισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αρα πήρανε μια απόφαση. Ποιά απόφαση άραγε; Άρα φταίνε όλοι.
    Για να μην τα ανακατεύουμε και πάμε από τον Σεραφείμ στον Εφραίμ, και εσύ δεν ανέχεσαι έναν φασίστα στην όποια οργάνωση της ΔΗΜΑΡ και συστήνεις να μην τον ψηφίσουν και να μην τον εντάξουν στην οργάνωση και μάλιστα δεν τον γουστάρεις να μένει δίπλα σου.
    Ναι λοιπόν εγώ που θα ψηφίσω τελικά ΔΗΜΑΡ δεν γουστάρω τους τύπους σαν τη Ρεπούση εχτός αν δω ότι καθορίζουν τη φυσιογνωμία της ΔΗΜΑΡ. Δηλαδή ένα χαζοχαρούμενο αντιεθνικό στυλάκι (αντεθνικό που αποχαρακτηρίζει μια κοινωνία που καθορίζεται από πιστεύω και ιστορική διαδρομή).
    Η Ρεπούση με προσβάλλει σαν Έλληνα που χάνει την ταυτότητά του, ναι οι Έλληνες είναι ιστορικά Χριστιανοί ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ και γουστάρουνε που έχουνε τέτοια ιστορία. Έτσι σέβομαι και τους άλλους λαούς αλλά απαιτώ σεβασμό και για μας και τίποτε άλλο.
    Στην καλύτερη άποψη οι απόξεις της είναι χαζοχαρούμενες και γιαυτό μπορώ να τη συχωρήσω.
    Για τον Εφραίμ τα λέμε σε άλλη φάση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α και κάτι άλλο και εσένα κάποια στιγμή σε κυνήγαγε η διακαιοσύνη. Αλλά τέτοια διακιοσύνη που εξυπηρετεί συμφέροντα την έχω γραμμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ..."και εσύ δεν ανέχεσαι έναν φασίστα στην όποια οργάνωση της ΔΗΜΑΡ και συστήνεις να μην τον ψηφίσουν και να μην τον εντάξουν στην οργάνωση και μάλιστα δεν τον γουστάρεις να μένει δίπλα σου." ;;;
    Κάτι δεν πάει καλά.
    Προφανώς δεν έχεις διαβάσει τι γράφει η Ρεπούση
    αλλά έτσι κι αλλιώς, η ΔΗΜΑΡ δεν είναι του δόγματος "Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών". Ξανασκέψου το λοιπόν.
    Όσο για την δικαιοσύνη, και γω όταν είχα προβλήματα με την δουλειά μου δεν θεώρησα ότι εξυπηρετεί συμφέροντα. Κάθε άλλο. Γι αυτό δικαιώθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν μιλάω για τη δουλειά σου άλλωστε δεν σε γνωρίζω τόσο καλά αλλά για τις πολιτικές σου επιλογές και δράση.
    Δεν γνωρίζω αν η ΔΗΜΑΡ είναι του δόγματος ΕΛΛΑΣ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΩΝ ή ΕΛΛΑΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΝΘΕΙΣΤΩΝ ή ΕΛΛΑΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΑΘΕΙΣΤΩΝ τότε δεν με ενδιαφέρει.
    Όσο για την πρώτη παράγραφο τι να κάνουμε υπάρχουν και και κάποιες αρχές που έχει κάποιος που αναζητάει τον σύντροφο του στη ζωή και τους φίλους του και δεν είναι του τύπου κάνω ΚΟΛΛΗΤΟ μου όποιον και ότι κάτσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΝΑΝΙΑΔΗ ΝΑ ΤΗ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΡΕ ΤΗΝ ΡΕΠΟΥΣΗ!ΑΣ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ Α ΔΕΙ ΤΙ ΕΣΤΙ ΒΕΡΥΚΟΚΟ...ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ 8 ΦΕΡΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 9.30 ΠΜ. ΑΦΟΥ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ Ο ΑΝΑΝΙΑΔΗΣ ΤΟΤΕ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΝΟ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΑΥΜΑΣΤΡΙΑ ΤΟΥ ΚΕΜΑΛ ΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή