Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Ευχαριστώ…. Ευχαριστώ!!!!

Εκτιμώ ότι η φιλία μας τύφλωσε ελαφρώς τον Γιώργο Τσιρίδη και μου αποδίδει ζηλευτές ιδιότητες τις οποίες όμως δεν έχω.
Αν ψαχούλευε το πίσω μέρος του μυαλού μου πιο …εξ αποστάσεως, θα παρατηρούσε ότι η πραγματική αγωνία του κείμενου μου δεν ήταν να δικαιολογήσω την «σταθερή χειροτέρευση της καθαριότητας» στην πόλη, αυτό είναι σχετικά εύκολο και μόνο παρακολουθώντας τα δελτία ειδήσεων
Ο προβληματισμός μου βρίσκεται στη βεβαιότητα ότι οι κλασσικές λύσεις, δηλαδή η πρόσληψη προσωπικού, ο καλλίτερος τρόπος αποκομιδής κλπ δεν θα αποτελούν βιώσιμες λύσεις στο άμεσο μέλλον.
Εκτιμώ ότι η δυσπιστία που διακατέχει ολόκληρη την κοινωνία για οτιδήποτε κάνει η κυβέρνηση, πχ Κερατέα, και η όλο και πιο συχνή διακοπή της λειτουργίας του ΧΥΤΑ στα Λιόσια μέχρι να κλείσει οριστικά θα οδηγήσουν σε έκρηξη το πρόβλημα των σκουπιδιών.
Αν καταφέρουμε μέσα από κάποια συνεννόηση να προγραμματίσουμε λύσεις λογικές και εφικτές για την πόλη μας, ίσως περάσουμε ξώφαλτσα το πρόβλημα.
Αυτό το απλό και χοντροκομμένο έχω στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου।

ΥΓ1 και σήμερα 13-4 ο ΧΥΤΑ είναι κλειστά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου