Παρασκευή, 12 Οκτωβρίου 2012

Οι ιδρυματικοί του ιδρύματος

 «…κωλόχαρτο δεν έχουμε, μήπως θέλετε γυαλόχαρτο;»


Αν δεν ήταν τραγικός, θα ήταν σίγουρα αστείος ο απλοϊκός τρόπος που αντιμετωπίζει το σύστημα του ΙΚΑ τις ανάγκες των ασθενών του, θυμίζοντας κάτι από βρετανικό χιούμορ (για να έχουμε και την ευρωπαϊκή διάσταση μας)
Στο ΙΚΑ Δραπετσώνας απευθύνθηκε ο εγγονός, για να κλείσει ένα ραντεβού με τον «κατ’ οίκον» γιατρό να δει την κατάκοιτη γιαγιά, η οποία έχει αρχίσει να παρουσιάζει τις πρώτες πληγές τις κατάκλισης.
Ακούστε χιούμορ του «κατ’ οίκον» παθολόγου.
«Όπως μου το περιγράφετε καταλαβαίνω καλά την περίπτωση. Χρειάζεται να την δει ένας χειρούργος για να σας δώσει και οδηγίες πως θα την φροντίζετε. Όχι εγώ.»
"Ευχαριστώ γιατρέ, επομένως να κλείσω ένα ραντεβού με τον χειρούργο."
«Δεν έχουμε κατ’ οίκον χειρούργο. Πρέπει να κλείσετε απ’ έξω»
(Να τον πληρώσετε δηλαδή.)
Αυτός ο τύπος, κι αυτό το σύστημα, σε κάποιες μέρες από σήμερα θα ζητήσει την συμπαράσταση μας στα δίκαια αιτήματα του. Να συνεχίσουν δηλαδή τα πάντα όπως είναι αυτή τη στιγμή με μόνη διαφορά να διοριστούν νέοι γιατροί, νέο νοσηλευτικό προσωπικό, νέοι διοικητικοί, νέες καθαρίστριες.
Να συνεχίσουν, η πλειοψηφία, να μεταφέρει πελάτες από τα καταστήματα του ΙΚΑ στα ιατρεία τους, να σου εξηγούν πως πρέπει να βρεις αποκλειστική για το οικείο πρόσωπο.
Παροχή πληροφοριών για να βρεις λύση στις υπηρεσίες που σου χρειάζονται.
11880.
Vresto.gr.
Αυτό είναι το ΙΚΑ.
Πως είπατε; Έχει βουλιάξει;
Τι μου λέτε;
Αδιανόητο!
Ώστε το βούλιαξαν οι άθλιοι και τώρα με την ιδιότητα του συνταξιούχου ζητάνε και τα ρέστα!
Κατάλαβα.

1 σχόλιο:

  1. ...Χειρουργό ζητούσε ο άνθρωπος, όχι χειρούργο (κατα το ...κακούργο)...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή