Τρίτη, 31 Αυγούστου 2010

Καλό φθινόπωρο!

Οι διακοπές, τέρμα.
Και ποιά ανάμνηση έμεινε;
Τι ωραία και φτηνή που είναι η επαρχία. Όχι σαν την Αθήνα.
Που από την κυβέρνηση μέχρι τον λούστρο κάνουν υπερτιμολογήσεις.
Ξανά πίσω λοιπόν.

Ποια ήταν η πρώτη είδηση που πήρε το μάτι μου;
Η ανάπλαση.
Η ανάπλαση της βιομηχανικής ζώνης Δραπετσώνας - Κερατσινίου, πρώην λιπάσματα δηλαδή, και πρώην ΑΓΕΤ και πρώην ΜΟΒΙΛ, κλπ για τους αδαείς.
Και ποιος την "κάνει;" την ανάπλαση.
Μαζί με το Αγκίστρι και την Τροιζήνα, η Νομαρχία Πειραιά φυσικά.
Και τι θέλει να κάνει;
"...ενός μεγάλου μητροπολιτικού πάρκου με «νησίδες» κτηρίων για συγκεκριμένη χρήση ψυχαγωγικού, πολιτισμικού, αθλητικού, τουριστικού και συνεδριακού ενδιαφέροντος. Εδώ προτείνονται έργα υποδομής και ανάπλασης του θαλάσσιου και παραλιακού μετώπου, κατασκευή μαρινών στους δύο φυσικούς όρμους της περιοχής, η δρομολόγηση ενός monorail τρένου, η δημιουργία σταθμού του προαστιακού με μικρό εμπορικό κέντρο, ένα μικρό ξενοδοχείο, πεζόδρομοι, ποδηλατόδρομοι και εσωτερικοί άξονες περιμετρικής κυκλοφορίας ανάμεσα σε καφενεία , εστιατόρια και το ελικοδρόμιο που θα λειτουργούν στο χώρο, ενώ τρεις άξονες θα δίνουν πρόσβαση στο μητροπολιτικό πάρκο..."
και "...προτείνεται η κατασκευή δύο ή περισσότερων πύργων που θα χρησιμοποιηθούν ως διεθνή ναυτιλιακά και διοικητικά κέντρα. Η καθ’ ύψος ανάπτυξη αυτών των κτιρίων θεωρείται η προσφορότερη λύση τόσο για τη μέγιστη εξοικονόμηση ελεύθερων χώρων όσο και για την προσέλκυση επενδυτικών ενδιαφερόντων που θα μπορούν να ικανοποιηθούν χωρίς αρνητικές για το περιβάλλον και το πράσινο συνέπειες..."
και "...η σύνδεση της αξιοποίησης της λιμενο-βιομηχανικής περιοχής της Δραπετσώνας με έργα υπερτοπικού χαρακτήρα, με τρόπο, μάλιστα, που να αποτελεί πρότυπο για τις μεγάλες αναπλάσεις εκτάσεων ειδικής σημασίας του μέλλοντος. Πρόκειται για σχεδιασμό που περιλαμβάνει ανταποδοτικά έργα, περιβαλλοντικά αποδεκτά και, ταυτόχρονα, ικανά να υλοποιηθούν χωρίς επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού. Γι’ αυτό και προτείνεται η δημιουργία εταιρείας ειδικού σκοπού με συμμετοχή ιδιωτών-επενδυτών, που θα αναλάβουν τη διαχείριση του έργου αφήνοντας στην ευθύνη του Δημοσίου τις εγκαταστάσεις που αφορούν τις λειτουργίες κοινής ωφέλειας..."

Όλα μας τα αφήνει στην εντέλεια η νομαρχία Πειραιά λίγους μήνες πριν καταργηθεί.
Καθόλου να μην κοπιάσει με σκέψεις και απόψεις ούτε ο νυν, ούτε ο μέλλον Δήμαρχος, ούτε φυσικά ο λαός που έχει άλλα ντράβαλα στο νου του τέτοια εποχή.

Τώρα εγώ σκέφτομαι, και με το συμπάθιο, δεν τελειώνει το ΠΑΣΟΚ μ' αυτή την έρμη την ιστορία του χρίσματος, να πάρουν λίγο θάρρος και οι υποψήφιοι του, και να μην κάθονται σαν κότες να ακούν την κάθε παπαριά χωρίς να βγάζουν άχνα;
Να μας πουν και μας.
Συμφωνούν με τους ουρανοξύστες του κ. Νομάρχη;
Συμφωνούν με τις μαρίνες και τα εμπορικά κέντρα (πάλι ο Μπάμπης;) και τα ξενοδοχεία και τα ελικοδρόμια;
Δώσε το χρίσμα ρε ΠΑΣΟΚ μπας και λυθούν οι γλώσσες!!!

2 σχόλια:

  1. Τα πράγματα είναι από πολύ απλά έως πολύ σύνθετα.Συγκεκριμένα πράγματα::Α) το ιδιοκτησιακό καθεστώς (ΟΛΠ-ΕΘνική Τράπεζα-Δ. Δραπετσώνατας-Κερατσινιου ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ)Β) Αντικρουόμενα συμφέροντα ανωτέρω φορεών Γ) Απουσία στρατηγικού σχεδιασμού ο οποίος θα πρέπει να δοθεί από το ΥΠΕΚΑ Δ) Μίξη χρήσεων γης:οδικός αξονας πρώτης πρώτου επιπέδου -ταχείας κυκλοφορίας -λιμανάκι-ΕΥΔΑΠ-παραμελληλημένα βιομηχανικά κτίρια.
    Λύση: Ολοι οι ανωτέρω φορείς πρέπει να μαζευτούν και να κινηθούν από κάποια παρεβμαση πολιτών και να τεθούν κατευθυντήριες γραμμές.Δεν πρέπει να δοθεί ουτε ένα τ.μ. για νέα δόμηση.Τα υφιστάμενα κτίρια (ιδιαίτερα βιομηχανικής αρχιτεκτονικής) δύνανται να χρησιμοποιοηθούν αρκεί΄να ανακαινιστούν. Σκεφτείται όλο αυτόν το χώρο πράσινο με ήπιες χρήσεις (μικρά καφέ- γήπεδα και κούνιες) θα γίνει το μεγαλύτερο πάρκο της Β Πειραιά.
    Μηχανικός Χωροταξίας Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης
    Κανελλόπουλος Ν. nikanello@yahoo.gr...
    Πρεπει να κάνουμε κάτι πριν προλάβουν οι άλλοι και η αδράνεια είναι ο χειρότερος σύμβουλος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή