Σάββατο 8 Αυγούστου 2009

ΜΕΤΩΠΗ στον ΓΚΡΕΜΟ (δείτε το 1ο μέρος πρώτα παρακαλώ)


Ακολουθώντας το μεταλλικό μονοπάτι, θα χαίρεστε τον περίπατο, περίπου τριάντα μέτρα κάτω από το επίπεδο της πόλης και ταυτόχρονα περίπου τριάντα μέτρα πάνω από το επίπεδο του λιμανιού, ενώ στο ίδιο περίπου ύψος θα παρακολουθείτε την κίνηση στην οδογέφυρα.



Η λύση αυτού του περίπλοκου μαθηματικού προβλήματος ανέβασε το κόστος αλλά … χαλάλι του.



Υπάρχει πρόβλεψη με την λειτουργία ασανσερ για ανάπηρους και λοιπά χρήζοντα βοηθείας άτομα, να ξεσκάνε κι αυτά βλέποντας τα καράβια και κατανοώντας πόσο ψηλά είναι η πόλη μας.

7 σχόλια:

  1. ειναι ενα καταπληκτικο μερος το οποιο το βραδυ ειναι απλα τελειο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συμφωνω με τα παραπάνω...ειναι ενα καταπληκτικο μερος το οποιο το βραδυ ειναι απλα τελειο!!!!!
    Συγχαρητηρία στην δημοτική αρχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά, ας συμψηφίσω.
    Είναι το πιο άχρηστο, καταπληκτικό μέρος, που ειδικά το βράδυ, είναι τέλεια άχρηστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάνο,
    σε παρασέρνει το αντιπολιτευτικό σου μένος.
    Ένα έργο δεν χρησιμεύει μόνο για αυτό που μοιάζει να υποδηλώνει στον παρόντα χρόνο αλλά και για αυτό που βλέπει προοπτικά στο μέλλον.
    Το έργο αυτό συνδέει την πόλη με το λιμάνι, το οποίο όμως λιμάνι (ΟΛΠ) προς το παρόν -και προσωρινά βεβαίως- έχει απαγορεύσει αυτή τη σύνδεση σφραγίζοντας τις πόρτες καθόδου που έχουν φτιαχτεί και μη επιτρέποντας τη λειτουργία του ασανσέρ που χωρίς έξοδο στο λιμάνι είναι φυσικά τυφλό και άχρηστο. Έτσι έχουν μείνει μόνο οι "πράσινες διαδρομές" που σε κάνουν να θεωρείς το έργο πολύ ντόρο για το τίποτα και κατά κάποιο τρόπο άχρηστο.
    Η απαγόρευση του ΟΛΠ όμως είναι προσωρινή και οφείλεται απλά στην αδράνεια που τον κάνει να συνεχίζει να θεωρεί τους χώρους του κάτι σαν "άβατο" που βέβαια δεν είναι πια.
    Σου θυμίζω ότι για το έργο αυτό έχει γράψει (για την πλήρη ανάπτυξη και σκοπιμότητά του) η εφημερίδα ΓΕΦΥΡΑ, το 1997, της οποίας εφημερίδας εκδότες ήμασταν εμείς οι δυο και το άρθρο ήταν του Βασίλη Ιγγλίζ με τίτλο "Παραλιακή Μετώπη" το νέο όραμα της πόλης καθώς τότε θεωρούσαμε ότι τα βασικά για τη βιομηχανική ζώνη είχαν ήδη επιτευχθεί (και δεν είχαμε άδικο). Δεκατρία χρόνια μετά Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΙΔΕΑ έχει υλοποιηθεί, ο Χρυσός ήταν ο τυχερός που την εγκαινίασε και γι αυτό του αξίζουν συγχαρητήρια και όχι μεμψιμοιρία. Το πρόβλημα του έργου της παραλιακής μετώπης είναι πως αποτελεί τη σύνδεσή μας με ένα γείτονα που προς το παρόν δεν θέλει να μας βλέπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιώργο,
    προφανώς δεν συμφωνείς ότι είμαι ευγενής και με κατηγορείς για αντιπολιτευτική μανία.
    Να υποθέσω λοιπόν, ότι σκέτη αντιπολίτευση, χωρίς μανία, εννοείς την σιωπή.
    Σιωπή μια που δεν βλέπω το «όραμα» της χρήσης του έργου στο μέλλον.
    Πρέπει όμως και ο ΟΛΠ να δει το ίδιο «όραμα» και να επιτρέψει:
    α) την κάθοδο στο λιμάνι,
    β) την λειτουργία του ανελκυστήρα γιατί η επιστροφή ηλικιωμένων και ΑΜΕΑ είναι βιολογικά αδύνατη,
    γ) την συνέχιση του έργου και σύνδεσης του με την Ηετιώνεια Πύλη,
    δ) την συνέχιση του έργου και σύνδεση του με τους χώρους της ανάπλασης, με σκοπό την συνολική ενοποίηση των χώρων, πάνω από το λιμάνι.
    έτσι για να θυμηθούμε και την σκοπιμότητα της «ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ ΙΔΕΑΣ», που φυσικά δεν έχει καμιά σχέση με το έργο που παραδόθηκε, μια που βρίσκεται κρεμασμένο 30 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της Δραπετσώνας, κι άλλα τόσα πάνω από το λιμάνι, καλύπτοντας περίπου την μισή απόσταση του «οράματος μας»
    Και μισά οράματα δεν είναι οράματα.
    Χωρίς μένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΙΩΡΓΟ ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΦΑΓΚΟ Ο ΔΗΜΟΣ!!!! ΕΓΙΝΕ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ <εκμεταλευτητετο!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σαπιζουν σιγα σιγα ολα εκει!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή