Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Ο Αλέκος Χρυσός απαντά:



Πριν λίγη ώρα, έλαβα την πιο κάτω επιστολή του πρώην Δημάρχου Δραπετσώνας Αλέκου Χρυσού, σχετικά με το δημοσίευμα του "Έθνους" το οποίο τον περιλαμβάνει σε λίστα ελέγχου από το ΣΔΟΕ.


ΤΟ ΨΕΜΑ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΠΟΔΑΡΙΑ


            Με έκπληξη διάβασα το κύριο άρθρο του ''ΕΘΝΟΥΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ'' στις 13/01/2013 με θέμα το ''μεγάλο φαγοπότι 105 Δημάρχων και άλλων αιρετών της τοπικής αυτοδιοίκησης''. Το συγκεκριμένο δημοσίευμα παρέθετε λίστα ονομάτων αιρετών, ανάμεσα στα οποία και το δικό μου επικαλούμενο ότι το ΣΔΟΕ προέβη σε έλεγχο και διαπίστωσε ότι υπάρχουν σαφείς ενδείξεις για ποράνομο και ξαφνικό πλουτισμό.
                   Ποιά είναι η αλήθεια;
              Οποιοσδήποτε πολίτης μπορεί να τηλεφωνήσει στο ΣΔΟΕ και να κάνει ανώνυμη καταγγελία. Το ΣΔΟΕ με την σειρά του υποχρεούται να καταγράψει την καταγγελία και να προβεί σε έλεγχο. Είναι φανερό οτι γίνονται εκατοντάδες καταγγελίες καθημερινά. Ωστόσο το ΣΔΟΕ ελέγχει κατά προτεραιότητα τα πολιτικά πρόσωπα που έχουν διαχειριστεί δημόσιο χρήμα.
              Να γιατί ψεύδεται η εφημερίδα ΕΘΝΟΣ, δεν μπορεί να μην γνώριζε ο αρθρογράφος την αλήθεια (ότι δηλαδή η όποια κατηγορία στηρίζεται σε τηλεφωνική ανώνυμη καταγγελία), βλέπετε όμως  ότι αν την έγραφε, το δημοσίευμα αυτομάτως  έχανε το αναγνωστικό του ενδιαφέρον.
                   Τι ακριβώς συνέβη στην περίπτωση μου;
              Με κατήγγειλαν τηλεφωνικά και Ανώνυμα και μέχρι σήμερα δεν έχει καν αρχίσει ο έλεγχος παρά τις δικές μου οχλήσεις στο ΣΔΟΕ.
                  Αλήθεια ποιός με κατήγγειλε στο ΣΔΟΕ;
              Κάποιος απλός πολίτης απο αυτούς που στην συντριπτική τους πλειοψηφία με τίμησαν στις τελευταίες εκλογές;
                  Ασφαλώς όχι.
              Προφανώς η καταγγελία έγινε απο πολιτικό πρόσωπο γιατί η ημερομηνία καταγγελίας περί τα μέσα 2012 είναι σε χρόνο που η φημολογία για νέα δική μου κάθοδο στις προσεχείς εκλογές ήταν σε έξαρση. Έγινε απο κάποιον που επιδιώκει την διαπόμπευση και σπίλωση του ονόματος μου
                 Θελω να διαβεβαιώσω όλους όσους πίστεψαν σε μένα:
·Ότι δεν έχω καμία σχέση με πλουτισμό, πολύ δε περισσότερο με παράνομο πλουτισμό.
·Ότι τα 4 χρόνια που μου ανέθεσαν τη διαχείριση  του Δήμου εργάσθηκα με αφοσίωση και εντιμότητα, κάτι που γνωρίζουν όλοι οι συνεργάτες μου και όλοι οι εργαζόμενοι που καθημερινά μου τηλεφωνούν εκφράζοντας την αμέριστη συμπαράσταση τους, κάτι που επίσης γνωρίζει και η κοινωνία του Δήμου μας που με τίμησε και με τιμά καθημερινά.
·Ότι στο τέλος η αλήθεια για μια ακόμη φορά θα λάμψει γιατί το ψέμα έχει κοντά ποδάρια.

18/01/2013             

Αλέξανδρος Χρυσός    
Πρώην Δήμαρχος Δραπετσώνας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου