Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

ευχαριστήρια δήλωση της Μαρίας Γιαννακάκη, νεοεκλεγείσας βουλευτή με την ΔΗΜ.ΑΡ.

Είναι μεγάλη μου τιμή και χαρά η είδηση της εκλογής μου με την Δημοκρατική Αριστερά στην Βʼ Περιφέρεια Πειραιά. 
Τόσο το τοπικό όσο και το εθνικό αποτέλεσμα των εκλογών, επιβεβαιώνουν την ανάγκη της κοινωνίας για ανατροπή του δικομματικού συστήματος και προοδευτική στροφή στις πολιτικές επιλογές.
Η επιτυχία του κόμματός μας αλλά και το συνολικό εκλογικό αποτέλεσμα σκιάζονται δυστυχώς από την είσοδο φασιστικών στοιχείων στο κοινοβούλιο. Είναι υποχρέωσή μας να προστατέψουμε την κοινωνία από τη βία και τις απειλές τους.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλους όσους με τίμησαν με την ψήφο τους, τον κόσμο που στήριξε τη Δημοκρατική Αριστερά και τίμησε το πρόσωπο μου, τους συντρόφους μου, τα μέλη και τους φίλους του κόμματος, την Οργάνωση του Κορυδαλλού και τις άλλες οργανώσεις της Β΄ Πειραιά, τους φίλους μου και φυσικά την οικογένειά μου. 
Στάθηκαν όλοι στο πλάι μου, μοιράστηκαν την δουλειά και την κούραση και τώρα μοιράζομαι μαζί τους τη χαρά.

1 σχόλιο:

  1. Μαρία συγχαρητήρια από Κερατσίνι. Δούλεψες και εισέπραξες τους κόπους σου!! Ελπίζω (και το πιστεύω) να δουλέψεις το ίδιο καλά στο νέο σου μετερίζι!!!!

    Αλήθεια, πότε θα μας φτιάξει ο Κώστας αυτές τις ωραίες νοστιμιές που ξέρει (όπως το λέει εκείνος-εμείς δεν τις έχουμε δει ακόμα)να φτιάχνει; Περιμένουμε να χαρούμε όλοι μαζί την επιτυχία σου!!!!
    Μαρία Αλβανού

    ΑπάντησηΔιαγραφή